Λειτουργίες Καταχώρησης
Για τη δημιουργία και την επεξεργασία των καταχώρησεων ακολουθείται η ίδια διαδικασία σε όλες τις ενότητες του CloudT.
Προσθήκη
Σε κάθε ενότητα που δεν έχουν γίνει ακόμα καταχωρήσεις, η αρχική προσθήκη περιεχομένου μπορεί να γίνει επιλέγοντας το κουμπί "Δημιουργία" που εμφανίζεται στον κεντρικό πίνακα. Διαφορετικά η επιλογή προσθήκης καταχώρησης υπάρχει πάντα πάνω δεξιά από την καρτέλα.
Οι ενότητες στις οποίες σαν δίνεται η δυνατότητα καταχώρησεις είναι:
- Πληρωμές
- Εταιρικά έγγραφα
- Προσλήψεις
- Μηνύματα
- Πωλήσεις
- Δελτία Αποστολής
- Αρχείο
Λήψη/Μεταφόρτωση αρχείων
Σε όσες φόρμες υπάρχει το κουμπί "Λήψη" υπάρχουν επισυναπτόμενα αρχεία που μπορείτε να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας.
Εάν θέλετε να προσθέσετε νέα αρχεία σε μία υπάρχουσα καρτέλα, ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:
- Επιλέξτε "Επεξεργασία 📝"
- Πατήστε "Προσθήκη αρχείου"
- Πατήστε "Επιλογή αρχείου"
- Επιλέξτε το αρχείου που θέλετε να επισυνάψετε
- Πατήστε "Άνοιγμα"
- Τέλος πατήστε "Αποθήκευση".
Εάν επιθυμείτε να προσθέσετε παραπάνω από ένα αρχεία, ακολουθείται την ίδια διαδικασία, ξεκινώντας από το βήμα 2.
Εάν επιθυμείτε να αφαιρέσετε ένα αρχείο επιλέξτε "Διαγραφή", κάτω δεξιά στην μπάρα περιεχομένου.
Καρτέλα καταχώρησης
Σε κάθε ενότητα που περιλαμβάνει φόρμες καταχώρησης πληροφοριών, τα κύρια στοιχεία είναι ο Τίτλος και οι Παρατηρήσεις. Επιπλέον πεδία συμπλήρωσης ανάλογα την ενότητα καταχώρησης είναι το κείμενο κι η μεταφόρτωση στοιχείων. Τα υποχρεωτικά πεδία που ζητάει το σύστημα πάντα φέρουν ένδειξη με κόκκινο αστερίσκο.
Στο τέλος κάθε φόρμας υπάρχουν οι επιλογές:
Ακύρωση, για ακύρωση καταχώρησης (ή ενημέρωσης) της φόρμας.
Αποθήκευση και προσθήκη νέου, για αποθήκευση της υπάρχουσας καταχώρησης και δημιουργία νέας.
Δημιουργία, για την αποθήκευση της καταχώρησης σας.